Spy Option Trading Time


Jak ja dzień handlu SPY. Many ludzie myślą dzień handlu jest hazardu można wygrać na chwilę, ale w końcu wysadzić konto zgadzam się jeszcze dzień handlu SPY prawie codziennie Day trading jest częścią mojej metody przepełnienia i wiele strategii podejście do zarządzania moimi portfelami I dzień handlu bardzo mały kapitał, a ja kieruję zyski na moje mniej ryzykowne konta. Po co martwić się, jeśli handel na dzień to hazardu Po prostu, mogę zwiększyć moje szanse na powrót za pomocą technik zarządzania pieniędzmi, których w pełni oczekuję do pewnego dnia stracić wszystkie pieniądze w moim koncie dzień konto handlowe ma na celu pomnożenie kapitału zacząłem wiele razy, zanim to nastąpi Ta strategia działa, ponieważ dzień handlu z niewielkim procentem całego mojego portfela inwestycyjnego, a kwota I jestem skłonny do ryzyka nadal pozostaje stały, że nie próbuję mieszać moje zyski z zysku z konta natychmiast wycofuje. Już w tym roku podwoiłem pieniądze w moim dziennym koncie handlowym, a nie źle że mamy tylko 8 tygodni w roku I ponieważ ten zysk został przekierowany, nawet jeśli zrobiłem tylko utraty transakcji od teraz nie miałbym nic do stracenia ponieważ jestem, tak mówić, bawiąc się z pieniędzmi w domu To jest co mam na myśli przez zarządzanie pieniędzmi, potwierdzając, że w każdej chwili można wysadzić konto i chronić swoją bazę, opierając się pokusie związanemu. Co się tyczy, gotuj, ale jak się masz handel. Choć handel dnia to hazardu, możesz wykorzystać dźwignię techniczną wskaźniki i własną wiedzę, aby wejść na rynek i wyjść z handlu z wyższymi wskaźnikami sukcesu Oto moja formuła tworzenia codziennych usług handlowych. Zajmuje się wyłącznie handlem SPY, które monitorowałem tak długo, że moje jelito często przewiduje, jak się poruszy. ponownie skoncentrowany na inwestowaniu z twoim jelitem może być skuteczny. Używam tygodniowych opcji, aby dodać dźwignię i zmniejszyć wymagany kapitał, zawsze będę handlować na wezwanie pieniężne lub umieścić, że wygaśnie pod koniec tygodnia Ta opcja zwykle ma delta około 50 , wh ich oznacza, że ​​jeśli SPY przesunie się o 1 00, opcja ta zwiększy lub zmniejszy wartość o 0 50 50 zwrotów, jeśli opcja zakupu zostanie zakupiona 1 00. Kupuję tylko połączenia i nie ma fantazyjnych spreadów. Staram się być w handel przez 40 minut max Oczywiście, czasami handel trwa kilka godzin, ale zawsze zamykam handel pod koniec dnia bez względu na to, czy chcę wejść w moje transakcje o 14:00 EST, gdy częściej niż nie handluje się płasko wiadomości z rana rano zostały już sprzedane, a wielu przedsiębiorców odbywa lunch przerwę o 1 30 lub 2 00 SPY porusza się i trzęsie się znowu. Wchodzę do handlu, wiedząc, czy SPY jest uparty lub niedźwiedzi na ten dzień, Nigdy nie popadłem w trend, jeśli SPY naciska na moje zlecenia, jeśli SPY sprowadza się do handlu. Jeśli rynek wydaje się płaski, wskaźniki RSI i MACD nie są naciśnięte w ciągu całego dnia, tylko pozostaję na zewnątrz. handel dziennie Jeśli handluje bardziej niż to najbardziej prawdopodobne jestem albo zarozumiały i myślę, że mogę zarobić więcej pieniędzy lub jestem tryi ng naprawić stratę handlową są złe pomysły. Nigdy nie ryzykuję więcej niż 30 mojego kapitału handlowego w kapitale własnym w jednym handlu Tak, ten procent jest wysoki, ale ryzykuję tylko pieniądze I m gotowi stracić To powiedział, SPY jest stabilny, więc w rzeczywistości ryzyko jest bardziej podobne. 15.Jeśli warunki są słuszne, skłonię do handlu do 4 razy wyższej średniej ceny, tylko zmniejszam się, nigdy nie rozumiem, że kupuję więcej, gdy ceny spadną, a kiedy zamknij handel Sprzedaję wszystko, czego nie skalowuję. Jest czas mojej pozycji, czekając, aż RSI przekroczy 70 lub 30, a następnie poczekaj, aż linie MACD przekroczą i przechodzą w innym kierunku również upewnij się, że wykresy MACD paski wyraźnie przypominają wzgórza, wskaźnik, że SPY nie jest płaski W tym momencie wchodzę, a jeśli SPY nadal spadnie, kupię więcej w drodze. Po wprowadzeniu handlu zawsze ustalam cenę zamknięcia, zazwyczaj 20 powyżej opcja Cena zakupu Czyniąc to chroni mnie w przypadku gwałtownego wzrostu cen na rynku i uwalnia mi fr om jest przyklejony do ekranu komputera. Nie ustawiam straty z przerwami SPY nie jest szalony niestabilny i prawie zawsze mam jakieś pieniądze, jeśli handel przechodzi przeciwko mnie Plus, nigdy nie ryzykuję więcej niż potrafię poradzić sobie z utratą Stop loss are bad because czasami rynek rzeczywiście musi spaść, zanim będzie mógł podnieść kopię zapasową Byłem w 50, tylko 20 minut później. Opieram się na moim trzeźwości na czas mój wyjście z powodów, dla których nie zautomatyzowałem tego stylu handlowego, zawsze ustawiam aby osiągnąć cel 20, ale jeśli rynek nie przyspieszy, obniży mój cel, dopóki nie będzie odpowiadać realności tego, co rynek roi. Jeśli handel przechodzi przeciwko mnie, po prostu czekaj na uptickę i skorzystaj z okazji, aby zamknąć utratę handlu Prawie każdego dnia jakiś nabywca przychodzi i spycha SPY w górę lub w dół szybciej niż zwykle w jednym wielkim handlu, ale jeśli nie sprzedam w 3 59 i przejdź wszystkie cash. I ustalają te zasady dla siebie przez wiele lat handlowych Aby poczuć jak grają w prawdziwym świecie, niech idzie za pośrednictwem handlu zrobiłem 23 lutego 2017. Uwaga Godziny na wykresie to PST. Nież od początku dnia rynek zauważył, jak wykres się naciska, a nie w dół, więc szukałem połączeń handlowych. 35 EST RSI przekroczyła linię 30, co oznaczało, że SPY najprawdopodobniej zacznie się podnosić. Nie zrobiłem jeszcze ruchu, ale zwróciłem uwagę na MACD. Po 15 minutach przebiegały linie MACD, potwierdzając, że SPY gotowe do przeniesienia się Zauważ, że słupki histogramu MACD wyraźnie przypominają wzgórza. Na 1 00 EST wszedłem do handlu, kupując SPY 27 lutego 2017 r. 210 wzywa do 1 19 korzystałem z dużego sprzedającego sprzedającego tuż przed rozpoczęciem handlu, SPY down Jeśli zdarzenie to miało miejsce później Mogłabym skalibrować i zakupić więcej połączeń, ale w tym dniu jeden otwarty i jeden zamykany handel zrobił trick. I ustawić limit, aby sprzedać wszystkie opcje w cenie 1 43 a 20 gain. At 1 30 EST Obniżyłem limit limitu do 1 37 a 15 zysku, ponieważ rynek byłem odbijając się za dużo za mnie, aby być pewnym siebie. At 1 40 EST wielki nabywca przyszedł i popchnął SPY się w cenie Mój limit hit hit, handel był zamknięty na 15 gain. Most wygrywają dni grać tak, jak ten przykład Chociaż nie liczę na duże kupujących lub sprzedających, które przenoszą SPY i pomagają mi wejść lub wyjść z handlu po korzystniejszych cenach, zdarza się to często i to jest miłe, gdy to się robi. Daj mi tylko być dziennikiem. Właśnie namalowałeś całkiem różowy obraz tego, w jaki sposób można wygenerować większe obroty z dnia na dzień Co się dzieje, każdy dzień jest inny, a kilka złych dni z pewnością usunie konto. Ale jeśli zastosujesz się do metody przelewu, możesz wykorzystać zyski z handlu dziennego, mniej ryzykowna strategia handlu Day trading jest również dobrym sposobem na utrzymanie zaangażowania się na rynku każdego dnia i pogłębienie umiejętności handlowych. Doświadczenie i wiedza pozwalają na lepsze spekulacje kredytowe lub inwestor typu "buy-and-hold". Oczywiście dzień handlu jest zabawny rush. Help wsparcie tego bloga, proszę dzielić się. Jest to co tydzień kolumna koncentruje się na ETF opcji przez Scott Nations, prywatnego przedsiębiorcy i inżyniera finansowego z około 20 lat doświadczenia w opcji Prawie 136 milionów opcji na ETF zostały sprzedane w grudniu 2017 r., a ponieważ ETF i opcji są wśród najszybciej rozwijające się instytucje finansowe na świecie, to tylko sensowne połączenie obu tej kolumny podkreśla wyjątkowo duże lub interesujące opcje transakcji ETF, aby pomóc czytelnikom zrozumieć, gdzie handlowcy wierzą, że konkretny ETF może być skierowany W ten sposób Nations zbada podstawowe opcje strategie. ETF i opcje na ETF są wspaniałymi narzędziami dla aktywnych przedsiębiorców ETF uczyniły klasy aktywów, które wcześniej nie były dostępne dla przedsiębiorców po prostu kliknięcie myszą Także wzrost handlu opcjami i edukacji opcji oznacza, że ​​coraz więcej przedsiębiorców korzysta z prawie nieskończona liczba opcji strategii może zaoferować. W latach osiemdziesiątych handlarze detaliczni mogli czytać tylko o rynku długoterminowych dochodów e to ponad dziesięć wysokodochodowych długów ETF, wiele z bardzo płynnymi rynkami opcji. Podobnie było w przypadku międzynarodowych akcji Tradycyjne fundusze inwestycyjne istniały, ale były one poddawane dyfuzji stylu i geografii, a jeśli uważasz, że jeden z tych rynków idziemy na boki, nie było rynku opcji, które umożliwiłoby nam realizację strategii, aby skorzystać z tego. Jednak opcja handlowców jest dziś lepsza, nawet w tych podstawowych indeksach, które były dostępne przed pojawieniem się ETF i opcji na te ETF. Iquid SPY Options Market. Na przykład opcje na SPDR SP 500 ETF SPY A-98 nie zostały wprowadzone do 2005 r., A opcje dostępne na rynku SP są dostępne od lat 80., ale każdy dostawca opcji na świecie może teraz wziąć korzyść z rynków opcji SP z prośbą o rozłożenie oferty, która wynosi tylko 0 01 szerokości Przed podjęciem decyzji o uruchomieniu SPY, stawka ta wymagała spready znacznie szerszego. Ta płynność oznacza, że ​​wielopoziomowe rozłożenia i kombinacje umożliwiają przedsiębiorcy dokonywanie transakcji z określonym ryzykiem e SPY będzie wchodzić w górę, w dół lub na boki I jeden instytucjonalny przedsiębiorca zrobił to w SPY we wtorek. SPY sprzedał w stosunkowo wąskim przedziale wąskim, co jest stosunkowo terminem od początku roku, jak widać. Może się wydawać, że SPY odbijał się w ciągu pierwszych 12 dni handlowych 2017 roku, ale ponieważ SPY został uruchomiony w 1993 roku, średni przedział SPY w ciągu pierwszych 12 dni handlowych roku wynosi 5 25 procent, podczas gdy w 2017 roku było to zaledwie 4 1 procent. Jeśli przedsiębiorca pomyślał, że akcje po bokach będą kontynuowane z możliwością, że SPY wznowi swój marsz wyższy, istnieje kilka strategii opcjonalnych, które może wykorzystać do zysku. Jedna z tych strategii ma tę zaletę, że zarabiać pieniądze, jeśli SPY nic nie robi, porusza się wyżej a nawet jeśli porusza się trochę niżej i robi to przy jednoczesnym ograniczeniu ryzyka. Więc co to jest cudowny handel, który ogranicza ryzyko, ale generuje powrót, biorąc pod uwagę wiele różnych wyników sprzedaży sprzedaży. sprzedał kilka pakietów SPY. He sprzedał w sumie 17 229 strajku SPY 200, który wygaśnie w lutym i kupił taką samą liczbę strajku SPY 195, które równocześnie rozciąga się, aby ograniczyć jego ryzyko Podczas gdy nasz przedsiębiorca wykonał jego handel w trzech dużych kawałkach zaledwie kilka chwil od siebie, a przy nieco różnych cenach dla każdej grupy, ceny, które dostał dla pierwszej grupy są ilustracją wypłaty i ryzyka dla handlu. Sprzedał strajk 200 stawia na 3 64 za udział w spółce SPY w 201 63 Ponieważ każda opcja odpowiada 100 spółkom SPY, zebrał w sumie 6 27 milionów euro na sprzedaż tego typu sprzedaży. Sprzedając je, zobowiązał się do zakupu 1 72 milionów akcji SPY po 200 00 za akcję, jeśli właściciel tego wybierze ich do wykonania, co właściciel robi, jeśli SPY jest poniżej 200 00 w wygaśnięciu lutego Nasz sprzedawca sprzedający może zarobić tylko 6 27 milionów zgromadzonych, ale ma prawie nieograniczone ryzyko, ponieważ SPY może spaść poniżej 20000 do końca lutego to ryzyko, nasz dostawca opcji płacił 2 28 za strajk strajkowy 195, co oznacza, że ​​zapłacił łącznie 3 93 mln euro, więc teraz ma prawo, ale nie obowiązek, do sprzedaży 1 72 mln akcji SPY w 195 00, co zrobi, jeśli SPY jest niższy niż 195 00 w momencie wygaśnięcia Luty. Jeśli SPY jest poniżej 20000 w momencie wygaśnięcia opcji, nasz przedsiębiorca zamierza kupić te akcje w 200 00, o którym mówimy, jako posiadanie akcji, ale jeśli SPY poniżej 195 00 r., a następnie może skorzystać z opcji, które staną się 195 strajkiem i sprzedaje akcje z powrotem w 195 00. Nasi przedsiębiorcy otrzymali kwotę w wysokości 1 36 na sprzedaż każdego rozłożonego rozmieszczenia, lub łącznie 2 34 mln To będzie być ładną wypłatą, jeśli chce utrzymać to wszystko Ale co SPY musi zrobić dla niego, aby utrzymać wszystkie te pieniądze Potrzebuję SPY na ponad 200 00 w wygaśnięciu opcji lutego. Ponieważ SPY miało miejsce w 201 63, gdy wymeldował te spready, SPY może poruszać się wyżej, poruszać się na boki lub nawet trochę opuścić, jeśli pozostanie powyżej 20000 przy wygaśnięciu opcji. Możesz zobaczyć profil wypłaty przy wygaśnięciu poniżej. Zaprywanie scenariusza utraty. Nawet jeśli SPY spadnie do zera w lutym wygaśnięcia dość mało prawdopodobnym skutkiem, najgorsze, co miało miejsce w przypadku naszego sprzedającego spreadu, jest to, że musiałby kupić 1 72 milion akcji SPY w 200 00, a następnie sprzedał je w 195 00. Jego utrata 5 00 na akcję zostanie zmniejszona o 1 36 otrzymanego za sprzedaż każdego rozłożonego spreadu Więc jego maksymalna strata netto wynosi 3 64 za akcję, lub w sumie 6 27 milionów Fakt, że maksymalna strata netto jest równa cenie otrzymanej za sprzedaż strajku 200 jest tylko zbiegiem okoliczności. Dopóki SPY jest poniżej 195 00, nasz przedsiębiorca traci tę kwotę netto w wysokości 3 64 za akcję Ale SPY wynosił 201 63, gdy sprzedano te spready, więc to nie jest prawdopodobne, a matematyka opcji mówi nam, że istnieje mniej niż 30 procent prawdopodobieństwo, że się stanie. I to samo opcje matematyka mówi nam, że prawdopodobieństwo utrzymania tej opcji premium zebrany jest około 55 procent. Inne scenariusze typu "upside". I co za hap jeśli SPY jest pomiędzy 195 00 a 200 00 po wygaśnięciu opcji. Nasi przedsiębiorcy będą musieli kupić udziały w 200 00, ale nie chciał, aby skorzystać z jego 195 stóp Oznaczałoby to, że sprzeda swoje akcje w 195 00, chociaż SPY przekracza ten poziom Zamiast tego pozwoliłby, by jego 195 sztuk straciły bezwartość i po prostu sprzedałby akcje na wolnym rynku Z SPY poniżej 200 00, a tak długo, jak SPY jest powyżej, jest ceną rekompensaty 198 64, handel będzie opłacalna To powiedziawszy, zysk będzie mniejszy niż maksymalnie 1 36 i poniżej 198 64, ten handel będzie przegrany. Opcje na ETFs pozwalają przedsiębiorcom spekulować lub zabezpieczyć w dużej liczbie klas aktywów, a różne strategie opcji pozwolić im na stworzenie handlu, który jest odpowiedni dla każdego apetytu na ryzyko i każdej potencjalnej ceny ETF w ramach rozliczania opcji. W czasie pisania tego artykułu autor był długi SPY i miał delta neutralną pozycję w SPY Śledź Scott na Twitterze ScottNations SPY 10AM Weekly. by Jeff w sierpniu Ust 1, 2010. Chcę przedstawić Ci prosty, wysoki prawdopodobieństwo tygodniowego podejścia SPY metodologii handlu To tak proste Nawet polecam porę dnia, aby dokonać analizy i umieścić handel To tylko kilka minut każdego dnia w 10:00, a następnie jesteś poza domem i wolisz grać w golfa, bawić się z wnukowymi dziećmi lub szukać prawdziwej pracy, jeśli naprawdę chcesz. W zasadzie jest to przy użyciu zastrzeżonego wskaźnika zwanego Person Pivot Points dostępnych na platformie thinkorswim przez TD Ameritrade s Opcje akcji Cena i opcja delta Grecki Wszystkie szczegóły znajdują się w nowym filmie zamieszczonym po prawej stronie SPY 10AM Co tydzień w sekcji Nowe pliki do pobrania. Zgłośnie za dobrze, aby mogło być prawdziwe Może to jest, ale film pokaże, używając funkcji OnDemand platformy TOS, że to było 100 sukcesów 5 tygodni z rzędu od 6 23 do 7 20 w jakości HD i Dolby stereo. OnDemand jest zastrzeżoną cechą thinkorswim, która zapewnia możliwość odtworzenia dowolnego dnia handlowego, w czasie rzeczywistym lub szybko przerzucać, tic-by-tic, na dowolnym zapasie, ETF, opcjach, przyszłych i walutowych parach każdego dnia od 12 7 09 do 7 24 10 Tak, pozwala na handel dowolnym z nich tak, jakbyś był tam w tej dacie i czasie Możesz obejrzeć 5 minutową demonstrację tutaj OnDemand Demo. At TOS potrzebujesz 3,500 aby otworzyć nowe konto To wszystko, czego potrzebujesz aby handlować tą strategią, chociaż powinieneś upewnić się, że możesz sobie pozwolić na utratę tej kwoty, ponieważ nic nie jest gwarantowane Nigdy nie masz więcej niż 1800 zagrożonych w danym momencie, jeśli jest to wszystko, co robisz na tym koncie. moje słowo na to Po prostu otwórz regularne konto w TOS możesz to zrobić nawet w IRA Jeśli masz już jedną wielką oglądać film, przełączyć się na OnDemand i ćwiczyć, ćwiczyć, ćwiczyć, dopóki nie dowiesz się, że to naprawdę może być done. July Wyniki. By the way, moje miesięczne wyniki zostały zaktualizowane Nie jest tak źle, jak ja Tydzień temu. Wpisałem się do jednego kalendarza w AAPL w dniach 7 19, używając normalnego wygaśnięcia sierpnia 8 20 jako mojego ostatniego miesiąca i wkręcam krótki miesiąc przed każdym miesiącem szczegóły na lewo Podążaj zgodnie z tym, jak kręcimy z tygodnia - Tydzień mam 3 tygodniach do tej pory Myślę, że to zarobi tak długo, jak AAPL nie robi na mnie nieprzyjemności kupuję ochronne put. As zawsze, prosimy o e-mail lub komentarz. Jeff, rnrnNo nie zacząłem od 100 rzeczywiście zacząłem od niewiele 97 000 znormalizowałem ten punkt początkowy 100, więc mogłem go codziennie porównywać ze wskaźnikiem SPX, PHP BXM, wszystkie zostały znormalizowane do punktu wyjścia 100. Powstały wykres dzienny BRHF , SPX, PHP BXM, zaczynając od 100, ukazuje relatywną wydajność między nimi Oczywiście BRHF Moje portrety zadzwoniły do ​​innych, co ważniejsze, wizualnie pokazuje, jak CC jest lepsze niż na niższych rynkach, a jednocześnie słabiej niż na rynkach wyższych. lubisz rnrnrnTom Clark. Tom, nnThanks f lub Twój wgląd i trochę chowają się w ciągu dnia, używając Osobistych Pivot na wykresie 5 minut. Widzę, że strzały pojawiają się i znikają, w zależności od działania ceny za ten pasek podczas jego formowania. Nigdy nie widziałeś, że pojawi się zniknięcie po 5-minutowym pasku. Więc masz rację, jeśli strzałka znajduje się w AM, może nie być tam również prawo do ograniczonej liczby strajków, ale ponieważ pracujemy tylko z kilka dni w handlu, są szanse, o których się martwimy nadal będzie tam Poza tym jest tylko wirtualnym światem handlowym, prawda nnWidziałem twoją witrynę internetową, aby sprawdzić BRHF bardzo interesujące Czy naprawdę zaczęło się 100 robisz CC z tą niewielką ilością Czy sprawdziłeś moje dane z mojego Konserwatywnego Konta nnu25c4 Jeff u25ba. Jeff, rnrnOdpowiedzi tego filmu na telekonferencję z SPY tygodniowo Iu2019ve spędził więcej godzin niż chciałbym przyznać pochowany głęboko OnDemand Takie jak Peabodyu2 019s Wstecz Maszyna Iu2019ve powielała swoje transakcje przy użyciu kilku innych ETFu2019s tylko po to, aby zawiesić rzeczy Kilka uwag 1 Osoba obraca się na pasku 10 00am może albo nie być tam na koniec dnia Dzienny pasek, teraz tylko pół godziny jest traktowany jako cały dzień w obliczeniach Poczekaj, aż następnego dnia stwierdzisz, że punkt obrotu jest prawidłowy 2 Wygląda na to, że TOS przechwytuje tylko dane dla ograniczonej liczby strajków wokół punktu ATM Jeśli ruch się poruszy, gdy jesteś w symulowanej pozycji moja opcja może zrzucić ekran wyceny, w którym to przypadku wszystko używa ostatniej ceny Coś do obejrzenia cieszył się blog, zachować dobre Clarkrn. I nie wiem kto jest Don więc nie wiem, który komentarz odpowiadam na dodanie do tego, że jestem trochę zdezorientowany przez twój komentarz myślę, że masz na myśli SPX, a nie SPY, jak podkreśliłem we wcześniejszym Jeffu ​​u25ba. I nie wiem kto jest Don więc nie wiem, jaki komentarz masz odpowiedzi do Dodaj do tego jestem nieco mylić przez Twój komentarz myślę, że yo u oznacza SPX, a nie SPY, jak wspomniałem we wcześniejszej wypowiedzi. Hi Don, świetny film i wspaniałe pomysły Chcę przypomnieć ludziom, że SPY nie rozdaje na targi EXP w piątek w tygodniach lub miesięcznych cenach zamknięcia jest oparta na Otwarty piątek, więc jeśli trzymasz to w czwartą noc, możesz zrobić wszystko, aby wydostać się nawet wtedy, gdy coś się wydarzyło i twoje krótkie pieniądze kończą się pieniędzmi, których nie zdałem sobie sprawy z tej małej sublety, dopóki nie sprzedałem Spy przez wiele miesięcy, ale na szczęście nigdy nie miałem kłopotów. Przypuszczam, że mógłbym, ale chciałem, aby strategia była bardziej uniwersalna i zrozumiała dla większego wszechświata czytelników Opcje SPX są w stylu europejskim, zachowując się nieco inaczej niż na bardziej wspólny styl amerykański wygasają w czwartek, a cena wygaśnięcia nie jest ustalona do po otwarciu w piątek Kolejną zaletą SPY nad SPX jest głośność, co daje silniejszą ofertę z zapytaniem spreadu Również, ale nie to ważne, jest 25 spreadów na strajku ceny używane były do ​​handlu SPX i OEX, ale zatrzymałem się, gdy byłem z zyskiem na zbliżającym się rynku w czwartek, ale stracił, gdy rynek w piątek otwarł rano Tak, powinienem był zamknąć w czwartek i nie otrzymał maksimum zysku, ale chciwość podeszła do mnie i poszedłem spać czwartek nocny tłuszcz i szczęśliwy tylko, aby mój spadek szczęki w Friday. Jeff Co o handlu SPX tygodniowych opcji zamiast SPY opcji Jedna umowa SPX byłaby dziesięć SPY, więc można było handlu dwóch SPX zamiast 20 SPY kontrakty i zapisać na komisji Co myślisz. Jest zbyt źle, że żadna z transakcji nie poszła źle, ale masz dobre pytanie Ponieważ są tylko żyje 5 dni lub mniej, kiedy logujesz się o 10 rano, a twój krótki ITM, po prostu wyjdź i weź swoją stratę Szanse nie są na maksimum i można odzyskać przyszłe zawody lub być może jesteś już na drodze. Są strategie, które sugerują przejście do następnego miesiąca lub najbliższego najbliższego strajku OTM, ale nie wyeliminowanie ryzykować, kiedy tylko wziąć stratę to tylko przedłuża to. Jeff I jestem nowy w swojej witrynie i podoba mi się moje pytanie na ten system jest, jeśli się mylisz, nie dajesz sobie rady na jakieś korekty Jak sobie radzisz, jeśli ruch rusza przeciwko tobie. Kocham filmy Donsa też He's naprawdę szybki i entuzjastyczny Tylko obraz Handel jako firma jako Don na sterydach i rzeczywistych metodach i handlu Don, jak to właściwe, nie wyjaśnia strategii handlowej tylko umiejętności software. Along tych samych linii jak Trading jako firmy Don Kaufman przedstawił Budynek i zarządzanie Magazyn Wszystkie rozmowy Don's są świetne, ale to może najlepsze.

Comments